Friday, June 17, 2005

Puisinya Pengangguran...

Hampir sebulan aku gak pegang komputer...
Maklum kini aku dah jadi penganggur...
Hampir sebulan aku gak buka friendster...
Mohon ampun kalo jarang negur...

Hari ini aku dah ada di sini...
Dekat komputer yang online setiap hari...
Niatnya pengen nulis diary...
Apa daya mata dah perih dan waktu menjelang pagi...

Salam jumpa kawan baru dan lama...
Selamat menempuh hidup baru temanku yang di sana...
Kebahagiaan ada pada kalian berdua....
Doa restuku semoga kalian bahagia...

Kepada kawanku yang masih berkirim kabar...
Kuhaturkan terima kasih tiada terkira...
Ingat aku kalo kalian nanti jadi orang besar...
Siapa tau aku nanti ketularan pada akhirnya... (AMIN)

Entah ini syair apa puisi...
Ada salah mohon dipersorry...
Lain waktu disambung kembali...
Selamat tidur sampai berjumpa lagi....